פגישת היכרות
• פגישה אישית בת שעה וחציאצלך בעסק
• הכרת הפעילות העסקית
• איסוף מידע ואבחון נתוני הפעילות של העסק – היקף יבוא/יצוא, מספר תיקים, מחזורים
כספיים הכרת מערכות המידע, שיטות הבקרה והגבייה
• אפיון ההתנהלות הנוכחית בעסק
• ביצוע בדיקה מדגמית ספונטאנית שבודקת תאימות בין החיובים בפועל להצעות המחיר
פגישת המשך – עושים סדר בבלגאן
• פגישה בת 3 שעות בעסק.
• ביצוע בדיקות רטרואקטיביות של הפעילות הלוגיסטית ברבעון האחרון ועד
שלוש שנים אחורה.
• ביצוע התאמות של ההיטלים מול החוזרים הרשמיים המתפרסמים ע"י חברות הספנות
וחברות התעופה תחת פיקוחן של איגוד המשתמשים להובלה ימית/אוירית בלשכת
המסחר והתעשייה
• השוואה בין הצעות המחיר שהתקבלו לחיובים בפועל.
• איסוף כל הממצאים בדו"ח מפורט המרכז את ההתנהלות הלוגיסטית
והתזרים הכספי של העסק, חיובים, החזרים רטרואקטיביים, דגש על סעיפים
מיוחדים וכד'.
• ניתוח התנהלות נוכחית
• החלטה כיצד מתקדמים מכאן
פגישת סיכום – ליווי אישי עד להמראה
• בניית תוכנית יבוא עסקית – תמחיר, תקציב ורווחיות
• מתן כלים לבקרה עסקית שוטפת
• הדרכה אישית בנושא סחר ומיסוי
• הדרכת אנשי מכירות (במידת הצורך)
• הצעת שרותי מיקור חוץ (במידת הצורך)
• התוויית תוכנית פעולה עתידית מול הגורמים הרלוונטים
• מפגש מעקב – לאחר כחודש (שעה – שעה וחצי) .
• פגישות נוספות תינתנה במידת הצורך בתאום אישי מראש ובהתאם לבסיס
ההתקשרות.